söndag 8 maj 2011

Min jakt efter en gammal resväska är slut

Har länge velat ha en gammal resväska för att de är så charmiga och mysiga, min man undrade vad jag ska ha den någonstans samt vad jag ska ha i den men det vet jag inte. Tycker bara att de är fina att se på...

Blev glad när jag hittade en på Erikshjälpen för en billig peng och ännu gladare när jag tog ner den från hyllan. Det skramlade till rejält och när jag öppnade den så såg jag att den innehöll ett gammalt campingsett i retrostil, UNDERBART....


3 kommentarer:

  1. har en jag med...
    plus en stor riktig resväska :)
    men som sagt - var ska man ha dem?
    hade dem en gång ovanpå en garderob, det var snyggt.
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med. Gamla resväskor är underbara - varje gång jag ser en så funderar jag alltid på att köpa. Vet inte vad jag skulle ha den till men någonstans skulle den nog komma till användning.

    Jättesnygg var den du hittade och vilken lycka med ett retro campingset :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är den underbar =)

    Skulle oxå vilja ha den över en garderob men de går tyvärr ända upp till taket och i klädkammaren vill jag inte ha den, den MÅSTE ju synas =)

    Campingsakerna är jag helnöjd med, allt var komplett med fyra av varje förutom en mugg som var sönder =(

    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...