lördag 17 december 2011

Pepparkaksmått och paketinslagning

Såg i en tidning för något år sedan en bild där de använde pepparkaksmått till att dekorera paket med. Mycket fint enligt mig med ett grovt snöre så nu tänkte jag dela med mig av det tipset. Har idag även klätt granen så nu är det lite mer julstämning här hos oss även om regnet öser...








Medan vi slog in paket passade Messi på att ta en tupplur på sin favorit plats som jag inte gillar, bland det nytvättade som väntar på att få strykas...

2 kommentarer:

  1. När jag såg ditt inlägg kom jag på att det också vore rätt fint att rita mallar efter pepparkaksmått på oblekt karong, klippa ut och använda som etiketter!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där... Fast Puzz vill helst hjälpa till att "efterpressa" den redan strukna tvätten innan jag hinner få in den i garderoben. Hon är där på en sekund om jag vänder ryggen till... :)

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...