tisdag 26 juni 2012

Midsommar på Tjörn

Midsommar i skärgården, finns det något mer somrigt? Vi hade turen att även i år få låna vår kompis föräldrars hus på Tjörn och i år hade deltagarna ökat till nio men finns det hjärterum så finns det stjärterum...

Tyvärr så var inte vädret med oss hela helgen men vi hann ifa äta ute några gånger och ha en mysig picknick på grannön Orust och det viktigaste, att fira vår underbara vän som fyllde 30 år!!!

Tårtan garnerade killarna till oss medan vi band misommarkransar, tvåan står för att vi förlorade i kubb men vad gör det när vi fick en sådan god och fin tårta =)

Hoppas du oxå hade en bra midsommar....


KRAM



















4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din hälsning. Jag känner igen det där med att man planerar och fixar men sen inte kommer längre... Så är det för mig också :) Får hålla utkik i din blogg om det dyker upp någon tavelvägg :) Alltid kul att se hur andra gör!
    Jaa, jag har också tänkt att det kanske kan vara fint att behålla den vit.. Hm.. Svårt att välja.. men det är iof lättare att måla från vitt till svart än tvärt om om man ändrar sig :)

    ha det gott!
    /johanna

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni verkar ha haft det och så vackra bilder :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. tjörn och orust är barndom för mig :)
    fina kort!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig midsommar ni hade. Både Tjörn och Orust är väldigt vackert.

    Du frågade om min klänning. Många av mina klänningar är loppisfynd men just den som jag har på bilden är faktiskt inte det. Har köpt den i en affär för många år sedan :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...