onsdag 18 juli 2012

Hatterians pinaler

Läser mycket i Madeleines blogg http://bonjourvintage.wordpress.com/ och hittade där ett tips om Lessebo. Har aldrig varit där innan och det är inte särskilt långt från oss så jag och mannen (efter en viss övertalningsförmåga) åkte dit i söndags när vi ändå var ute på utflykt.

I Lessebo finns nämligen Hatterians pinaler och där var det mysigt, en riktig fullträff.

Fina saker, mysig miljö, vänligt bemötande och  mycket att titta på (och då menar jag MYCKET!!!)

Konstigt nog så köpte jag inget till mig men mannen däremot köpte en väska till sig själv, har nog aldrig hänt innan att det är han som handlar och inte jag men någon gång ska ju vara den första =)

KRAM alla vänner

Karoline

















8 kommentarer:

  1. Ojojoj, vad mycket saker! Där skulle jag gärna göra ett besök! :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Himlar! ser ut som en loppisälskares dröm :)
    Kram
    helena

    SvaraRadera
  3. Oj! vad mycket saker! Där skulle man gått runt och rotat.... :)

    Tack för besök hos mig! Alltid kul med nya besökare! Nu ska jag läsa runt lite här hos dig.

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. My goooooood! Vilket drömställe!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder, och vilken mysig blogg!

    SvaraRadera
  6. Åh, vilket rackarns bra tips, Karoline!:) Gick in och tittade på deras hemsida och insåg direkt att det får bli ett framtida utflyktsmål!

    Haha! Ja, nån gång ska väl vara den första då mannen bräcker en i antalet inhandlade prylar...;)

    Japp! Fjäderfäna är störtsköna och bidrar med till hushållet med härligt stora ägg!:)

    Kram till dig! /Ida

    SvaraRadera
  7. Halloj! Visst är stället helt underbart, va där en runda förra sommaren....är sugen på att göra ett besök igen...ha min lilla mormor o morfar i Emmaboda så det är ju inte så långt! Härligt att mannen handlade! I den butiken finns ju allt mellan himmel o jord! ME LIKE ha en fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...